Linkblog

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

blog (6) cisco (2) cs (1) emlék (14) ff (6) idióták (1) munka (8) poker (1) Címkefelhő

2009.03.01 - Első

2009.03.01. 09:42 | becx | Szólj hozzá!

Címkék: emlék ff

[09:16]
Azért van egy kis saram itt blog oldalon péntek óta. Megpróbálom ledolgozni, mielőtt elkezdődik igazán a vasárnap.

Pénteken a konflicker nevű féreggel küzdött a csapat. 1-2 virtuális szervert is megfektetett teljesen. Mivel ezek közül az egyiken volt az is, amin a CRM rendszerünk van, megkellett várjam, míg újrarúgják. Sokkal késöbb értem haza. Beugrottam még hazafelé a fodrászatba ahova járok. Mondták, hogy visszajöhetek egy-másfél óra múlva, mondtam hogy nyílván lófaszt. Ha egyszer hazaérek a szopógyárból, nem akarok már kimozdulni. Este olyan fejfájás jött rám, hogy azt hittem felborulok. Még benéztem az esti Dynára. Relic eső volt, csak az nem esett ami nekem kellett... faszom... mindig így van ez. Luck szempontjából Enrico ellenpólusa vagyok ebben a tetves játékban.

Szombaton valóban lementem Tatabányára. Vonaton kicsit olvasgattam ami azért jó, mert mostanában nemnagyon teszem. Pedig szeretek olvasni, csak a sok kompúterezés mellett nem jut rá idő. Inkább csak utazás alatt. BKV-val pedig mostanában eléggé ritkán járok. Kényelmesebb az autó meg nem mocskos mint pl. a metró. Nem beszélve arról, hogy nem kell szagolnom rajta a büdös embereket meg nem kapom el tőlük a megfázást/influenzát/akármit. Szóval ledöcögtem Tatabányára, találkoztam a csajszival. Megbeszéltük, hogy kivel mivan, meg szó volt arról, hogy esetleg rádumál arra a befektetés fajtára amivel ő foglalkozik jelenleg. Így első hallásra nem hülyeség. Csak természetesen gecigyorsan kéne dönteni, hogy vattafakk. Még utána olvasok kicsit meg törpölök. Voltunk ebédezni is, aztán tüztem haza. Itthon FF ofkorsz, kicsit Campaign battle, majd rávetten Enrico-ék, hogy nekem is mennyire kell az O-Hat. Hát jópárszor bevájpoltuk, de nem ez volt ami felbaszta kurvára az agyamat. Hanem az, hogy természetesen az én popp-omat (nem popómat!!!) buktuk el úgy, hogy nemvolt dropp. Még mostis elkap az agyfasz ha eszembejut. Kurvára pipás vagyok. Éreztem hogy ez lesz, de mindenki erősködött, hogy maradjunk, csináljuk. Picsába... én szopok be mindent. Kibaszott bad luck. Na most, hogy gecimód felbasztam magam a tegnap estén, nyomulok kicsit ezzel a kurva játékkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://becx.blog.hu/api/trackback/id/tr57972898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása