Linkblog

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

blog (6) cisco (2) cs (1) emlék (14) ff (6) idióták (1) munka (8) poker (1) Címkefelhő

2009.02.26 - Harmadik

2009.02.26. 23:29 | becx | 1 komment

Címkék: emlék ff cisco

[23:02]
Na úgy néz ki lassan vége a napnak. Még megírom a mai memoárok maradékát, aztán alvadás.
Nem említettem reggel, hogy milyen fosul indult a nap. Verda baszott indulni. Mehettem a tetves BKV-val (sebaj, legalább haladtam kicsit a Terminator - A Hasonmás c. könyvvel). Aksi gond... mint utóbb kiderült csak fel kellett volna nyitnom a motorháztetőt és megpiszkálni az akkumlátor sarut vagy satut.
Bent átjött két szervizes csóka közhálót tanulni... igazából már második alkalommal voltak fent, de nemjutottunk előrébb velük. Szopó lesz átadni az ügyeletet nekik. Nem mintha magát az ügyeleti tevékenységet sajnálnám, inkább a velejáró lóvét, amitől így most elesünk, meg a minőséget amit azért lássuk be, tartottunk rendesen.
Nomeg voltam Ciscozni is. Nulla haladás... NAT-nak mentünk neki. Én meg akivel párban voltam, pár perc alatt megcsináltuk. Többi csoporttársam gecisokat szívott vele így érdemi haladás nem volt :-\
Mikor hazaértem, mentünk 3 bukó kört FF-ben nyzulon :P értelmetlen volt teljesen ez a másfél óra.
Ja meg kipróbáltam itthon a Safari 4 beta-t. Jól néz ki nagyon, kár, hogy zabálja a gépet. Azért még nyüstölöm egy kicsit. Most is arról írom a blogot. Azt írja a 'Top Sites' funkció tanul... kíváncsi leszek.
Na húzok alvadni, csak még belövök valami letöltést... apropó letöltés. Leszedtem a U2 új albumát (No Line On The Horizont). Első blikkre zsír anyag.

A bejegyzés trackback címe:

https://becx.blog.hu/api/trackback/id/tr34968771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Logenn 2009.02.27. 10:43:17

:) rere itt is!:) fel is veszem RSS-t:)
süti beállítások módosítása