Linkblog

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

blog (6) cisco (2) cs (1) emlék (14) ff (6) idióták (1) munka (8) poker (1) Címkefelhő

2009.09.10 - Első

2009.08.10. 10:20 | becx | Szólj hozzá!

Címkék: munka emlék poker ff lnd

[9:34]
Utálom amikor hülyék helyett is nekem kell gondolkodnom és a szart amit sikerült összehozniuk, nekem kell ellapátolnom :P Na mind1.

Megint rég nem jelentkeztem... Rohadjak meg, tudom. Ez van. Kicsit borongós az idő, szerencsére nincs túl sok hívás, cserébe viszont aki telefonál, csupa ütődött barom és felbassza az agyamat. Kéne játszani egy kis Blood Bowl-t... teljesen rákattantam :) vagy ff-ezni ;-)

Pénteken meló után moziban voltam a Patnyával, megnéztük a G.I. Joe-t. Rendkívűl látványos, akciódús film, egyszerű sztorival, primitív párbeszédekkel és kurvaszar poénokkal és pár idegesítő klisével... olyan fajtákkal, amitől az emberen feláll a szőr a hátán és a kezén és azt mondja magában 'nem gondoltam volna, hogy ezt a jelenetet képesek ezzel így elbaszni'. Egyébként meg csak panaszkodom, mert igenis jól szórakoztam végig. Volt a filmben kb. 5 perc összesen, amikor nem történt semmi, nem volt semmi látványosság. A film vége felé volt egy jelenet, ami valami borzasztó gyenge poén akart lenni, mindenesetre mögöttünk pár srác már kínjában elkezdett hahotázni, amit egyébként utálok is moziban, mindenesetre nem tudtam rájuk sokat haragudni, mert tényleg nagyon tré volt. Azoknak mindenképpen ajánlom a filmet, akik anno rendszeresen nézték a GI Joe rajzfilmeket, illetve gyűjtögették és játszottak a bábukkal.

Szombaton kicsi FF, majd átmentem az LND HQ-ra össznépi banzájra. Megnéztünk a 'Végítélet' c. b kategóriás filmet. Aranyos volt, de ahogy gyűltek a népek és gyarapodtak a b kategóriára való megjegyzések és ezek utáni röhögések, egyre kevésbé kötött le bennünket. Film után póker party (1-iket EnricO, másikat Daj nyerte), közben lightos piázgatás. Terítéken Logen nagy kedvence, a Kaol Ila. Nemtudom... nekem valahogy sosem tetszett annyira az ital (fene a finnyás belemet, hogy nem bírja a drága piát :D). <hívás van baszki> [10:03] Szóval már korábban is sejtettem, hogy egyszer még meg fog gyűlni a bajom ezzel az itallal, nos... ez az 'egyszer' szombat este jött el. Nem ittam sokat... de tényleg... nem is merek ebből a piából nagyon inni, mert eleve nem ízlik úgy mint a többieknek. Duplával indítottunk, aztán késöbb egy szimpla csúszott még le. Direkt ettem is, hogy ne legyen baj... igaz ugyan, hogy csipszet, mogyorót, de ettem :D Na jó... ettem egy kis kolbászt is zsömlével. Mindenesetre miután leléceltek a népek, én ottmaradtam Dajnál (piásan nem mókás vezetni). Lefeküdtem, de nem gondoltam volna, hogy baj lesz. 3 óra magasságában aztán elkezdődtek a bajok. Forgolódtam, szenvedtem, fájt a gyomrom, hányingerem volt, minden bajom volt. Végül aztán csak elmentem egy színes ásításra, megkönnyebbültem és onnantól már rendben volt az alvás. Nemértem amúgy... nem ittam össze-vissza, nem szar piát ittam és még csak nem is sokat... <telefonkurvaanyád> [10:13] mégcsak nem is basztam be. Legalább másnapos nem lettem tőle. Mindenesetre megegyezett a banda, hogy szeptember elején megyünk valami közös vidéki fürdősbandázásra. Remélem össze is jön ebből valami. Fasz kivan ezzel a nyárral... eléggé vacak eddig. 1 hét balatonon faterral meg az öcsivel... háááát :P.

Vasárnap lájtos FF nap hagun runnal + elpattintottunk a valourral két cloud evokert. Este fél 11-kor értem haza. Kicsit még bloodbowloztam aztán fekvés (vége előtt két körrel kaptam egy gólt + öcsém hátulról duruzsolta folyamatosan az okosságot, szóval mielőtt vége lett volna, feladtam a meccset).

Ma reggel meg nem volt melegvíz... a kurvaannyát... El is felejtettem teljesen. Asszem csak csütörtöktől lesz megint :P Picsába... holnap pedig borotválkozni kéne, mert már kezdek ősember formát felvenni. Most pedig ülök a gyárban, várom az ebédidőt, méginkább a hazamenőidőt. [10:19]

A bejegyzés trackback címe:

https://becx.blog.hu/api/trackback/id/tr431299853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása