Linkblog

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

blog (6) cisco (2) cs (1) emlék (14) ff (6) idióták (1) munka (8) poker (1) Címkefelhő

2009.03.18 - Első

2009.03.18. 22:55 | becx | 1 komment

Címkék: munka emlék

[21:16]
Érdekes nap volt a mai. Szerintem holnap olyan beszélgetésem lesz a cégnél, aminek a vége az lesz, hogy kirúgnak a faszba.

Eléggé nyugodtan indult a nap, majd délutánra kezdtek begolyózni a felhasználók. Jöttek a hosszabbnál hosszabb problémáikkal én meg hiába kezdtem neki az EON-os szopómezőnek, csak nem akartam a végére jutni. Összesítést kellett csinálnom, hogy mennyi megrendelés volt (darabra 900), illetve ebből mennyi lett teljesítve (darabra 676). Ezt mire elküldtem a projektet elindító kollégának, 5 óra elmúlt. Elküldtem a levelet és húztam haza, mert még kondizni is elakartam menni. A sztori lentebb folytatódik, csak elmesélem még mi volt a konditeremben.

Az OxygenWellness újpesti kirendeltségét választottam szenvedéseim színhelyéül. Lementem, vettem egy 10 alkalmas bérletet, kezdésnek jó az, ha úgy látom megy és eltudok járni rendesen, akkor veszek majd havit, vagy valami ilyesmit. Majd a wellness részét is kifogom próbálni idővel. Szép a hely, valóban igényes. Nem véletlenül kérik el az árát...15k-t fizettem a 10 alkalomért. Szebb, mint az angyalföldi. Itt már külön mágneses beengedő/kiengedő rendszer van. Egy karra csatolható biléta, ez nyitja az öltözőszekrényt is. Átöltöztem, aztán belevetettem magam egy ülőbiciklibe. A kijelző fél perces áttanulmányozása és basztatása után megláttam az iPod dokkolót. Bepattintottam a szifont és pöpecül ment :) Letekertem nagyságrendileg 25-30 km-t (legközelebb figyelni fogom pontosan) 45-50 perc alatt, és elégettem kb. 300 kcal-t. Kicsit görcsölt mindkét vádlim, asszem mostantól szedek némi kalciumot. Végül már hányingerem volt úgyhogy abbahagytam. Nem kellett volna enni előtte :D Legközelebb erre is odafigyelek majd. Most mikor írom a blogot, vettem észre, hogy az ágyékomnál kicsit húzódik. Remélem nem kaptam valami jó heresérvet, vagy valamit. Ahogy mentem kifelé, ránéztem a telefonomra, ami jelszót kért a benti exchange szerverhez (jött a kéthavi jelszóváltási üzenet, ezért muszáj volt), majd meg is néztem, mit válaszolt a kolléga akinek összeszedtem a fentebb leírt adatokat.

A válasz: Nem érti, hogy miért ilyen alacsony az oktatási szám, amikor az elmúlt 3 hónapban nem volt szinte megrendelés, lehetett volna ledolgozni a hátrányt. Nos... teljesen jogos az észrevétel. A válaszom erre, amit valszeg holnap közzé is fogok tenni és ami végül ahhoz az esménysorozathoz fog jutni, aminek a végén engem kirúgnak a picsába:
 - kúrvára nem volt kedvem basztatni az alvállalkozókat meg a saját szervizeseinket... egyszerűen nem vagyok az a fajta ember, aki folyamatosan nyúzza, basztatja az embereket, hogy haladjon valami
 - volt nem kevés dolgom ahhoz, amiket prioritásban elsőbbnek tartottam és tartok még most is, mint ezt a projektet
 - egész embert kívánó munkám van, ami többnyire kitölti a munkaidőmet, de legalábbis hullámzó annyira, hogy  kurvára nem akarok még bent seggelni a munkaidő lejárta után, hogy még ezen a külön projekten plusz 1-2 órákat nyálazzak bent úgy, hogy ezt nekem a kutya nem fizeti ki, nem voltam motiválva abban, hogy másnak keressem a pénzt habokra (amit egyébként a napi munkám során is csinálok, de azt legalább fizetésért)
 - kurvára televan/volt a faszom azzal, hogy a gyökérláda alvállalkozók egyszerűen nem értik amit pofázok, amit kérek, annak a szöges ellentétét csinálják és amit lehet elbasznak, majd ezek után küldik a számlát és aztán csodálkoznak mikor visszaküldöm és felhívom rá a figyelmüket, hogy mekkora faszkalapok és mennyire nem azt csinálták amit én pofáztam nekik, aztán meg megy a szájtépés, hogy szerződést bontanak meg kurvaannyuk... nem vagyok én ebben jártas... pátyolgassa őket a faszom, ha seggfejek.
 - szóltam korábban, hogy az excelek tilitolizása oké, de ráncbaszedni más cégek képviselőjét, azt nem tudom, mert nincs tapasztalatom benne és mint írtam, nem vagyok a kellő habitussal rendelkező ember.

Hát meglátjuk mi lesz holnap, mindenesetre el kell kezdenem gondolkodni azon, hogy mi a faszt csináljak magammal, ha kibasznak a gecibe. Ez most pont nem kéne... öcsémet pár hete baszták ki az állásából. Csak apám nyugdíja meg az én lóvém van :-\

Na elég a sírásból... megnézek pár sorozatot, aztán fekvés.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://becx.blog.hu/api/trackback/id/tr971010888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Logenn 2009.04.14. 10:59:33

hmm majd kicsit tobb mint egy honap telt el:)
süti beállítások módosítása