Linkblog

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

blog (6) cisco (2) cs (1) emlék (14) ff (6) idióták (1) munka (8) poker (1) Címkefelhő

2009.03.08 - Nőnap

2009.03.08. 10:48 | becx | Szólj hozzá!

Címkék: blog emlék ff cs cisco lnd

[9:24]
No akkor nekiállok bepótolni a heti lemaradásomat.

Vasárnap
Estére szép kis vita alakult ki, szokás szerint köztem és Enrico között. Illetve Ladi is mondta a magáét. Le is feküdtem a picsába.

Hétfő
Elszabadultak az érzelmek meg az indulatok az LND-n. Az időjárás változás miatt hétfőtől szerda délutánig fájt a fejem kisebb megszakításokkal. Délután elmentem a körzeti orvoshoz beutalóért. Gondolom nem csak én rühellem rohadtul a várakozást az orvosnál. Kivártam a soromat, bementem. A doktornő szívta a fogát, hogy márpedig ha körzeten kívüli kórházba kell beutaló, szereznem kell egy befogadási nyilatkozatot az intézménytől. Gondolatban a fél világot elküldtem a picsába. Ennek ellenére megírt egy beutalót a doktornő, de azt mondta, hogy csak akkor kaphatom meg, ha hozok befogadási nyilatkozatot. Odaadta az asszisztensnek, hogy fejezze be a beutaló kitöltését. Az meg valamit félreérthetett, mert miután kitöltötte, odaadta nekem. Mivel azonban jógyerek vagyok, elhatároztam, hogy hozok egy befogadó nyilatkozatot. Mint utóbb kiderült, szükség jó döntés volt, de erről majd lejjebb. Bár semmi kedvem nem volt hozzá, még elmentem anyámmal a boltba, aztán FF.

Kedd
Korán ellógtam a melóhelyről, elszaladtam a Szent Imrébe. Ott nem is értették, hogy mit akarok én. Állítólag még sosem volt szükség ilyen befogadó nyilatkozatra. Mind1, csináltak nekem egyet. Majd kiderült, hogy nem is jó a beutaló, mehetek megint a körzetihez... fasza. Épphogy visszaértem műszak vége előtt. Lenyomtam azt a pár percet, és húztam el. Megint benéztem a fodrászhoz mint pénteken, megint azt mondták, hogy 1 óra. Fasz ki van a nyomorultakkal. Megvártam és bementem. De olyan vacak sérót csináltak, hogy szerintem többet oda nem megyek. Kurvaannyukat. Pedig borravalót is szoktam otthagyni, méghozzá nem keveset. Este Einhjar volt, 9 perccel a vége előtt megcsináltuk.

Szerda
Munka után egyből rohanás a körzetihez. Összeeszkábáltak nekem egy újabb beutalót. Remélem ezzel már nem lesz gond. Baszkifasz.

Csütörtök
Munka után Cisco. DHCP-t konfiguráltunk. Egész jól ment. Megint nagyon tetszik a hálózatos varázslás.

Péntek
Alig vártam, hogy vége legyen a melónak. Sajnos volt némi adminisztratív elmaradásom. Bepótoltam amit tudtam, így csak fél 6 körül szabadultam a fél 5 helyett. Indultam a Duna Plazaba, hogy bevásároljak pár cuccot. Egész héten kajtattam 17''-os notihoz való cooler után a neten. Végül fasz voltam, hogy nem rendeltem meg, mert akkor már itt csücsülne a notim alatt. Media Marktban nem kapható csak 15-ös notik alá. Ami még szintén nem kapható az MM-ben, az az UTP - LTP konverter... ezt is régóta kajtatom. Szerintem az lesz, hogy a neten rendelem meg. Pólót is akartam venni, sima fehéret, de valami jobb minőségűt, nem 300 ft-os kínait. DP-ban a lenti polónyomónál lehetett volna kapni kínai minőséget 1600/db áron... 6400 lett volna a 4 db úgyhogy visszatetettem az eladóval a picsába. Gyakorlatilag nulla eredményességgel eltöltöttem 2 órát a DP-ben. Este Dyna - Xarcabard. Nem esett lófasz sem, de a DynamisLord -ot nullába vertük seperc alatt. Ez kicsit dobott a hangulatomon.

Szombat
Elmentem Tatabányára megint. Megkötöttem a f.menta előtakarékosságilófaszizé számláját. Remélem pár év múlva azt fogom majd mondani, hogy igen, jól döntöttem. Így most havi 20k-nak fogok integetni 8 évig, illetve rögtön megszabadultam 62k számlanyitási díjtól. Délinél mikor leszáltam a vonatról, beugrottam a Logenhez. Megdumáltuk, hogy vesz nekem olyan coolert ami a szívem vágya és behozza majd a kórházba. Megkönnyebbültem ismét 20k-val. Hazajöttem, FF sky a valourral, majd kicsi CS, aztán megint FF, Einhjar amit, be is cumiztunk tövig. Még megnéztem a Sarah Connor krónika aktuális epizódját, elkezdtem nézni a 24-et, de befáradtam rajta nagyon úgyhogy lefeküdtem. Kicsit kezd sok lenni amúgy a 24. Pörgős, meg vannak benne események, de már sok. Jack Bauernek meg valami gáz van a fülével. Olyan, mintha a fülcimpája hozzánőtt volna a fejéhez.

No úgy néz ki csak letudtam a lemaradásom. Igyexem majd odafigyelni és akkor nem kell szopnom ennyit a bepótlásával. Este vagy holnap majd jelentkezem. Ja és sikerült megvarázsolni a linket. Mostantól láccik is az LND és csak az LND :)

Csajoknak boldog nőnapot!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://becx.blog.hu/api/trackback/id/tr48988854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása